matalltsa.blogg.se

Comfort food, Svenskt, Filippinskt, Danskt, Thai, Indiskt, Koreanskt, Persiskt, Junkfood, Vietnamesiskt. Jag gillar MAT, alltså. ALL MAT.

Daing - stekt sill marinerad i vitlök & kokosvinäger

Publicerad 2013-04-24 15:01:07 i Billigt

Min fuskvariant på denna klassiska filippinska frukost är något jag lätt kan föräta mig på. Det går snabbt att tillaga, det är billigt, men framförallt så är det gott! Jag käkar detta till middag tillsammans med ris (plain eller vitlöksris) och tomatsallad.
Jag har lagt upp recepten tidigare så jag länkar; tomatsallad, vitlöksris och daing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

TVILLING, 85:A, MALMÖ, DANOFIL, MUSIK,PEOPLE, ÖL, MAT, INTERNETZ.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela