matalltsa.blogg.se

Comfort food, Svenskt, Filippinskt, Danskt, Thai, Indiskt, Koreanskt, Persiskt, Junkfood, Vietnamesiskt. Jag gillar MAT, alltså. ALL MAT.

Mathanga curry

Publicerad 2012-09-17 13:07:00 i Billigt

 
 
Igår gjorde jag indiskt. Mathanga curry, närmare bestämt. Mathanga curry är en curry på pumpa, och faktiskt, min sambo gillade det! Trots att det var pumpa! Score! Ja, det var ju skitgott också, som all annan indisk mat som jag får ta del av via min vän Carolines blogg. Kolla in den! Där kan ni också hitta receptet på mathanga curry.
 
 
Ja ni ser väl själva hur mumsigt det ser ut? Servera med basmatiris och indiska pickles. Här har jag toppat med mixed vegetable pickles.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

TVILLING, 85:A, MALMÖ, DANOFIL, MUSIK,PEOPLE, ÖL, MAT, INTERNETZ.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela